Bygg, anlegg, KEM og FDV

Prosjektledelse for bygg- og anleggsbransjen

Dette studiet i prosjektledelse vil gjøre deg bedre rustet til å lede planlegging, gjennomføring og avslutning av bygg- og/eller anleggsprosjekter.

Bygg, anlegg, KEM og FDV, Ledelsesfag

Grunnleggende praktisk lederutdanning for bygg- og anleggsbransjen

Dette studiet i grunnlegende praktisk ledelse vil gjøre deg bedre rustet til å gå fra rollen som fagarbeider til å ha et lederansvar i bygg- eller anleggsprosjekter.

Elektro

Industriell digitalisert automatisering

Utdanningen gir fagarbeidere spisskompetanse innen automatiserte og digitaliserte løsninger. Du blir faglig oppdatert, tilegner deg kunnskap om ny teknologi og bidrar til å gjøre din arbeidsplass enda mer konkurransedyktig. Studiet legger vekt på digitalisering, datafangst og analyse, for å få så optimaliserte og fleksible prosesser som mulig.

Frisørfag

Kulturbygging i frisør- og hudpleierfaget

NYHET!
Norges første høyere yrkesfaglig utdanning innen kulturbygging for frisører og hudpleiere!
Studiet har et omfang på 10 studiepoeng med en varighet på 14 uker, og en avsluttende eksamen.
Studiet er 100% nettbasert med faste undervisningsdager hver uke.

Digital kundereise i frisør- og hudpleierfaget

NYHET!
Norges første høyere yrkesfaglig utdanning innen digital kundereise for frisører og hudpleiere.
Studiet er 100% nettbasert med faste undervisningsdager hver uke.

Bærekraft i frisør- og hudpleierfaget

Norges første høyere yrkesfaglig utdanning innen bærekraft for frisører og hudpleiere starter opp 15.januar 2024.

Helsefag, Oppvekstfag

Arbeid med sårbare barn og unge

Videreutdanningen gir spisskompetanse innen arbeid med barn og unge med langvarige og sammensatte behov grunnet somatisk sykdom, psykiske lidelser, nedsatt fysisk funksjonsevne eller psykisk utviklingshemming.

Helsefag

Helsetjenester til sårbare eldre

I dette studiet får helsefagarbeidere dekket de viktigste områdene innenfor eldreomsorgen i korte fleksible moduler, som er overkommelig å gjennomføre i en hektisk hverdag og familieliv.