Fremtidsbygg - sirkulærøkonomi, teknologi og entreprenørskap

Fremtidsbygg vil operere i et fagområde i rask utvikling, som krever kontinuerlig oppdatert kunnskap og en dynamisk metode med rom for arbeidslivsrelevante oppgaver og utfordringer. Det legges derfor opp til et studium med mye praktisk læring, og tett samarbeid med partnere fra arbeidslivet.

Studiet er utviklet i samarbeid med Obos, Statsbygg, Norsk Gjenvinning, Løvenskiold Handel, MAD Arkitekter og Futurebuilt.

Formålet med utdanningen er å tilby kompetanse som bidrar til mer bærekraftig utvikling i BAE- næringen. Målet er at studentene skal kunne utvikle en reflektert holdning og besitte kunnskap rundt bærekraft og sirkularitet i egen bransje, samt evne å bidra med innovasjonskompetanse og entreprenørskap som fremmer denne utviklingen.

Se fagskolene som tilbyr utdanningene på høyre side.