Åpen dag ved Fagskolen i Østfold

Er du usikker på hva fagskolene kan tilby av utdanning? Den 21. mars kan du få et innblikk i studenters hverdag ved Fagskolen i Østfold.
Åpen dag

Fagskolen i Østfold ønsker å invitere dere tilbake til Åpen dag den 21. mars, fra kl. 12:00 - 18:00. På dagen vil dere få et innblikk i våre studenters hverdag, vi viser frem studentprosjekter og vil fortelle om hvilke fortrinn våre studenter vil oppnå ved å ta høyere yrkesfaglig utdanning ved Fagskolen i Østfold.

Fagskolene er et yrkesrettet alternativ til høgskole. Fagskolenes unike fortrinn er at våre studenter allerede har generell kompetanse i faget før de begynner hos oss. De har enten fagbrev eller de har mange års yrkeserfaring. Det betyr at våre studenter er etterspurt på arbeidsmarkedet, da de har lang yrkeserfaring og faglig tyngde fra Fagskolen i Østfold.

Vi ønsker besøk av både private og offentlige virksomheter. Vi er stadig på utkikk etter samarbeidspartnere. Er du tilknyttet til en skole som ønsker å ta turen til oss, så gi beskjed til oss slik at vi kan sette opp en egen omvisning (med informasjon) for klasser på dagen.

For mer informasjon om studiene ved Fagskolen i Østfold;