Fagdag om den digitale byggeplassen

Den 17. mars holder Fagskolen Oslo Akershus åpen fagdag der de setter den digitale byggeplassen på dagsorden.
Fagskolen Oslo Akershus inviterer til åpen fagdag 17. mars. Temaet for dagen er den digitale byggeplass, kanskje får du vite mer om boreroboten nLink. Foto: nLink

Fagskolen Oslo Akershus (FOA) har den glede å ønske deg og/eller din organisasjon velkommen til åpen fagdag 17. mars 2017. Temaet for dagen er den digitale byggeplass. Vi ønsker å belyse hvordan ulike digitale løsninger og ny teknologi er med på å endre hvordan det bygges i Norge i dag, og hvordan den fysiske byggeplassen digitaliseres. Med flere innlegg ønsker vi å belyse temaet fra ulike sider.

Vi inviterer også bedrifter til et åpent fagtorg hvor de kan profilere seg selv og knytte kontakter med andre.

08.30: Registrering, kaffe, frukt
09.00: Velkommen ved rektor Kirsti Andresen og konferansier Jan Helge Flaatten
09.15: Atle Jensen, Sintef: Industri 4.0
10.15: Sverre Tiltnes, Bygg21
11.00: Pause. Enkel matservering. Fagtorg i vestibylen.
11.45: Kristin Omholt-Jensen, Rendra: Erfaringer med digitale plattformer på byggeplass
12.30: Rupert Hanna, Skanska: Digital byggeplass
13.00: Per Skau, Forbundssekretær for Fellesforbundet: Hva kreves av den digitale fagarbeider?
13.30: Lars C. Christensen, digital kartograf: Digitalt veikart – et løft for byggenæringen.
14.00: Fagtorg
15.00: Slutt

Påmelding kan gjøre her. Frist for påmelding er mandag 13. mars.