Slik er fagskolestudentens hverdag

Studenter ved Fagskolen Tinius Olsen fikk i oppgave å lage en video eller lysbildeserie som sier noe om deres hverdag på fagskolen.
Vurderer du å ta en fagskoleutdannelse?  Da anbefaler vi en titt på noen videoene studenter ved Fagskolen Tinius Olsen har laget.
Vurderer du å ta en fagskoleutdannelse? Da anbefaler vi en titt på noen videoene studenter ved Fagskolen Tinius Olsen har laget.

Filmene handler om prosjektarbeid, laboratoriearbeid, undervisning og litt fra studentlivet på Kongsberg.

Hvis du vurderer å begynne på en av våre fagskoler, så anbefaler vi at du tar en titt på filmene som ligger på Fagskolen Tinius Olsen sine Facebook sider og Youtube kanal. Der får du virkelig innblikk i hva studentene holder på med på skolen.

Det blir lagt ut nye filmer hver uke med forskjellige innhold.