Mellomlederutdanning – Kantine og servering

Det er stort behov for mellomlederutdanning i drift- og servicebransjen for å dekke behovet for kompetanse innen digitalisering, bærekraft og mellomledelse. Markedet for drift- og servicetjenester er stort og voksende. Seriøse og kompetente aktører i denne bransjen er vesentlig for at næringsliv, offentlig virksomhet og kulturliv skal kunne utføre sine primæroppgaver.

Studiet er fremdeles til godkjenning hos NOKUT.

Studiet gir deg kompetanse i moderne ledelsesprinsipper, fremmer bærekraft og tar i bruk digitale verktøy for miljøhensyn og ressurseffektivitet i samfunnet.

Studiet retter seg spesielt mot kantine- og servering. Målet med studiet å gi fagarbeidere videreutvikling og mulighet for å avansere til mellomlederposisjoner, og at bransjen kan rekruttere dyktige fagfolk som ledere og veiledere i drift- og servicenæringene. Fagskolen samarbeider tett med partene i arbeidslivet og virksomheter innenfor bransjen.

Se hvilke fagskoler som tilbyr utdanningen på høyre side