Norges første høyere yrkesfaglig utdanning innen digital kundereise for frisører og hudpleiere.
Studiet har et omfang på 10 studiepoeng med en varighet på 14 uker, og en avsluttende eksamen.
Studiet er 100% nettbasert med faste undervisningsdager hver uke.
Digitalisering har forandret hvordan salonger driver virksomhet og hvordan kundene interagerer med dem. For frisør- og hudpleierfaget har digitalisering ført til økt effektivitet, forbedret kundeopplevelse og bedre markedsføring. Dette studiet er utformet for å hjelpe og bevisstgjøre frisører og hudpleiere med å navigere i den digitale verden og lære hvordan de kan bruke digitale verktøy for å forbedre den digitale kundereisen og styrke merkevaren sin.
Som student i dette studiet vil du lære hvordan kundene bruker digitale kanaler til å finne og interagere med frisører og hudpleiere. Og hvordan du kan optimalisere alle trinnene i kundereisen fra søk etter tjenester til bestilling og tilbakemelding. Studiet tar også for seg hvorfor merkevarebygging alltid har vært en viktig del av frisør- og hudpleierfaget, og hvordan du som student kan bygge og styrke merkevaren din på nett. På denne måten vil du som student styrke den sømløse kundeopplevelsen på nett.
Denne bransjen trenger omstillingsdyktige og fleksible yrkesutøvere som kan håndtere uforutsette handlinger, tenke nytt, like utfordringer og tilpasse seg i takt med samfunnsutviklingen.