Bygg, anlegg, KEM og FDV, Ledelsesfag

Grunnleggende praktisk lederutdanning for bygg- og anleggsbransjen

Dette studiet i grunnlegende praktisk ledelse vil gjøre deg bedre rustet til å gå fra rollen som fagarbeider til å ha et lederansvar i bygg- eller anleggsprosjekter.

Helsefag, Oppvekstfag

Arbeid med sårbare barn og unge

Videreutdanningen gir spisskompetanse innen arbeid med barn og unge med langvarige og sammensatte behov grunnet somatisk sykdom, psykiske lidelser, nedsatt fysisk funksjonsevne eller psykisk utviklingshemming.

Teknologifag

Fleksibel digitalisert produksjon

Jobber du innen industri? Ønsker du å lære mer om veien fra idé til ferdig produkt? Ønsker du å være bedre rustet til å kunne delta i din bedrifts beslutningsprosesser om fremtidige løsninger for produksjon? I dagens industri med stor grad av automatiserte produksjonslinjer og digitale løsninger, trenger flere en bredere kompetanse for å bidra i utviklingen på egen arbeidsplass.