Elektro

Industriell digitalisert automatisering

Utdanningen gir fagarbeidere spisskompetanse innen automatiserte og digitaliserte løsninger. Du blir faglig oppdatert, tilegner deg kunnskap om ny teknologi og bidrar til å gjøre din arbeidsplass enda mer konkurransedyktig. Studiet legger vekt på digitalisering, datafangst og analyse, for å få så optimaliserte og fleksible prosesser som mulig.

Frisørfag

Digital kundereise i frisør- og hudpleierfaget

NYHET!
Norges første høyere yrkesfaglig utdanning innen digital kundereise for frisører og hudpleiere.
Studiet har et omfang på 10 studiepoeng med en varighet på 14 uker, og en avsluttende eksamen.
Studiet er 100% nettbasert med faste undervisningsdager hver uke.

Bærekraft i frisør- og hudpleierfaget

Norges første høyere yrkesfaglig utdanning innen bærekraft for frisører og hudpleiere starter opp 15.januar 2024.
Studiet er 100% nettbasert med faste undervisningsdager hver uke.

Kulturbygging i frisør- og hudpleierfaget

NYHET!
Norges første høyere yrkesfaglig utdanning innen kulturbygging for frisører og hudpleiere!

Helsefag, Oppvekstfag

Arbeid med sårbare barn og unge

Videreutdanningen gir spisskompetanse innen arbeid med barn og unge med langvarige og sammensatte behov grunnet somatisk sykdom, psykiske lidelser, nedsatt fysisk funksjonsevne eller psykisk utviklingshemming.